TED lansirao 250 miliona vrijedan humanitaran projekat

TED lansirao 250 miliona vrijedan humanitaran projekat

TED, neprofitna organizacija posvećena konceptu Ideas Worth Spreading, izbacila je novi projekat. Riječ je o 250 miliona dolara vrijednom Audacious Projectu, koji će svake godine podržati ideje koje imaju potencijal promijeniti svijet.

Dodatni donatori su nedavno podigli taj iznos na 400 miliona dolara, a konačni je cilj doseći 634 miliona dolara.

Finansijska sredstva su osigurali The Bill and Melinda Gates Foundation, Dalio Foundation, Skoll Foundation, i Virgin Unite.

Dobitnici TED nagrade

Iznos od 400 miliona dolara je raspodijeljen na sedam primatelja, od kojih je svaki podnio TED-u detaljan budžetni izvještaj za svoj projekat, u rasponu od 30 miliona pa do 100 miliona dolara.

Među prvim primaocima nalazi se dr. Raj Panjabi, CEO organizacije Last Mile Health.

Dr. Raj Panjabi je zaposlen kao doktor na Harvard Medical Schoolu i suosnivač te CEO Last Mile Healtha, neprofitne organizacije koja radi sa zdravstvenim radnicima u zajednici na širenju pristupa zdravstvu u zabačenim područjima.

Nakon što je dobio TED nagradu, Panjabi je uvidio da njegova ideja o Community Health Academy – globalnoj platformi koja nudi online treninge za zdravstvene djelatnike u zajednici i njihove voditelje – iziskuje više od 1 milion dolara. Zbog toga se Last Mile Health udružio s Living Goodsom, drugom neprofitnom organizacijom koja radi u Africi, kako bi osmislili još veći plan.

Njihov plan za iduće četiri godine je pomoći šest zemalja u zapadnoj i istočnoj Africi tako da se raspodijeli oko 50.000 zdravstvenih radnika na oko 34 miliona ljudi. Zanimljivost je i da će radnici koji završe program biti opremljeni sa smartphonima koji će imati aplikaciju da automatski dijagnoziraju smrtonosna stanja.

„U stvarnosti, Panjabijeva vizija je mnogo veća nego što bismo mi ikada mogli sami podržati“, izjavila je Anna Verghese, izvršna direktorica Audacious Projecta i bivša rukovoditeljica TED nagrade.

Pod pokroviteljstvom Audacious Projecta, Panjabi je predstavio svoj plan šestorici potencijalnih donatora iz svijeta biznisa i filantropije, koji će za svaki prikupljeni dolar dati dolar. Poduplavanje će se pratiti do iznosa od 50 miliona dolara.

Stvoriti IPO model za neprofitni svijet

Evo kako Audacious Project funkcionira. TED objavi veliku listu potencijalnih projekata u kojima tim vidi najveći potencijal. Oni obave potrebne analize kako bi se uvjerilo da projekat zaista posjeduje potencijal da pokrene velike promjene, te kako bi se uvjerili da primatelji imaju kapacitet da apsorbiraju veliku količinu sredstava. Potom se projekti prezentiraju malim grupama donatora koji odlučuju podržati ideje koje najviše odgovaraju njihovim afinitetima.

„Ono što mi pokušavamo učiniti ovdje jeste stvoriti platformu koja spaja vizionarske ideje s donatorima“, izjavili su iz TED-a. Velika ideja iza ove inicijative je zamisliti kako bi IPO izgledao za neprofitni svijet.

 

poslovnipuls.com

O autoru

Srodni članci