Strani igrači dominiraju tržištem preparata za ličnu njegu u BiH

Strani igrači dominiraju tržištem preparata za ličnu njegu u BiH

Veliki međunarodni igrači dominiraju na bosanskohercegovačkom tržištu lične njege, preprata za kupanje i tuširanje, oralne higijene i dezodoransa, a lanac drogerie market je lider na polju privatnih robnih marki, pokazuju analize Euromonitora, izvještava Indikator.ba.

Na tržištu preprata za kupanje i tuširanje u 2017. Colgate-Palmolive Co, Beiersdorf AG i Unilever BH d.o.o. su preuzeli vodeće mjesto. Ti igrači se ističu širokim rasponom proizvoda, dostupnosti i oglašavanjem. Beiersdorf AG je osvojio najveću vrijednost tokom 2017. godine, uglavnom na račun Colgate-Palmolive Co. Beiersdorf AG je postigao veliki uspjeh lansiranjem novog gela za kupanje/tuširanje koji koristi izvorni Nivea Crème miris.

Privatne etikete su jako zastupljene, a dm – Drogerie Market d.o.o. je lider zahvaljujući snažnoj ekspanziji maloprodajnog lanca dm.

Dm je usmjeren na standardne proizvode koji obično imaju najmanje 20% niže cijene od usporedivih alternativnih marki.

Unilever BH d.o.o. i Beiersdorf AG su vodeći igrači na tržištu dezodoransa u Bosni i Hercegovini. Izvještaj Euromonitora pokazuje da većinu ostalih igrača također čine međunarodna preduzeća, jer nema vrijednih proizvođača dezodoransa u zemlji ili regiji.

Igrač koji je zabilježio najveći porast vrijednosti dezodoransa u BiH tokom 2017. bio je Coty Inc. Njegov fokus je na brendu “adidas”, koji cilja mlade, fizički aktivne muške i ženske potrošače. Deodorant kreme su format koji je zabilježio najveći rast vrijednosti prodaje u domenu dezodoransa u 2017, iako s vrlo malom bazom.

Kada je riječ o preparatima za masovnu njegu i ljepotu, Beiersdorf iskorištava snažnu prisutnost i sliku svojeg pouzdanog brenda Nivea kako bi osigurao udobnu poziciju na vrhu. Nivea je daleko najprepoznatljivija robna marka u ovom segmentu u zemlji, koja je historijski krčila put mnogim oblicima lične njege i rano razvijala lojalnost potrošača.

Turski Farmasi, prema Euromonitoru, zabilježio je najsnažniji porast vrijednosti u 2017. godini. Farmasi BH d.o.o. je direktni prodavač koji prodire u kanal koji su prethodno razvili i u potpunosti kontrolirali Avon i Oriflame.

Veliki međunarodni igrači dominiraju i oralnom njegom u Bosni i Hercegovini, s najširim portfeljima proizvoda podržanim stalnim reklamnim naporima. Na kraju prošle godine, GlaxoSmithKline Plc se približio lideru za oralnu njegu Colgate-Palmolive, znatno smanjivši jaz između udjela u odnosu na vrijednosti u 2015. godine.

O autoru

Srodni članci