Šta Google uči o korisničkom iskustvu

Šta Google uči o korisničkom iskustvu

Korisničko i iskustvo kupca više nisu različiti, u današnje vrijeme oni su zapravo ista stvar. Omogućavanje informacija i usluga ljudima koji „dotaknu“ kompaniju koja ima se obraća, bilo da su korisnici, potencijalni korisnici, zaposlenici ili partneri, zapravo je umjetnost jednako koliko i nauka. A u Googleu to jako dobro znaju.

Upravo zato konstantno pokušavaju u toj kompaniji pod okriljem Alphabeta na svim nivoima omogućiti najbolje moguće iskustvo, a to mogu isključivo ako prate trendove, navike i želje korisnika, potencijalnih korisnika, ali i zaposlenika te partnera. Zapravo, može se reći da je za sve u Googleu donošenje superiornog korisničkog iskustva (UX – User Experience) konstantna vježba i izazov, koji se sprovode kroz analizu, učenje, testiranje, inovacije…

Stoga, u Googleovim UX odjelima nikad nije dosadno, dapače. Objasnio je to dosta podrobnije vodeći istraživač za YouTube UX Josh Lewandowski, te time zapravo dao do znanja i šta tačno Google uči o korisničkom iskustvu.

“Kad god dolazim na posao pitam se dva pitanja. Kakve želje, potrebe i probleme naših korisnika trebamo očekivati; i kad znamo šta su, koji su najbolji načini riješiti ih”, otkriva Lewandowski.

Ukratko, konstantno radi, promatra situaciju, ne prestaje ni u privatnom životu. Komunicira s korisnicima, komunicira sa sebi bliskim ljudima i pokušava odgonetnuti u svakom trenutku šta im kod YouTube smeta, što bi željeli, što im se sviđa. A tako se ponašaju i ostali zaposlenici u Googleu, što možda i jeste razlog da se u kompaniji nalaze prosječno oko dvije godine prije promjene radnog mjesta. Ali, dok su tamo, sto posto su tamo i konstantno brinu o tome šta korisnicima treba, bez prestanka. Zato se ponekad čini da Google jeste korak ispred nas samih.

 

www.ictbusiness.info

O autoru

Srodni članci