Privucite nove kupce i zadržite stare tako što ćete im dati razlog!

Privucite nove kupce i zadržite stare tako što ćete im dati razlog!

Evo, žrtvovat ću svoje vrijeme i napravit ću Vam besplatan plan za internet marketing ili ću da Vam dam 100 KM. Šta Vam je prošlo kroz glavu dok ste ovo čitali? Pitali ste zašto bih to uradio – zar ne?

Naravno da jeste. I to je normalno. Zato što naši mozgovi stalno traže odgovore, razloge.

Dr. Mihael Gazaniga, profesor psihologije na Kalifornijskom univerzitetu otkrio je da racionalni dio našeg mozga uvijek traži objašnjenje, značenje čak i u situacijama kada ne postoji razlog za nešto. Ljudi, pa tako i potrošači, uvijek traže razlog kako bi mogli sebi da objasne sve što im se događa u životu.

Možda znate za onaj eksperiment Elen Langer u kojem su ljudi u redu za fotokopiranje bili skloniji da Vas propuste da fotokopirate prije njih ako ste im dali razlog. Bilo kakav, ma koliko banalan. Ljudi u redu za fotokopiranje su bili 34% skloniji da puste nekog ispred sebe, ako im je ta osoba dala razlog, pa čak iako je taj razlog: “Moram da fotokopiram nešto”.

Kako da aktivirate ovaj psihološki okidač za privlačenje novih kupaca:
U sadržaju koji spremate za svrhe internet marketinga objasnite svojim potencijalnim kupcima zašto im nudite to što im nudite i oni će biti mnogo skloniji kupovini.

U psihologiji prodaje treba sve pojednostaviti

Zakon “putanje manjeg otpora” se primjenjuje ne samo u fizici već u psihologiji. Ovaj zakon nalaže da ukoliko postoji nekoliko načina da se neki cilj postigne, da će ljudi izabrati onaj koji je najmanje naporan, onaj koji je najlakši.

Lijenost nam je urođena osobina.

Uvijek težimo ka najlakšem načinu za postizanje željenog rezultata.

Kako da aktivirate ovaj psihološki okidač za privlačenje i zadržavanje kupaca:

Aktivirajte ovaj psihološki okidač tako što ćete potrošačima na jednostavan način objasniti korištenje Vašeg proizvoda, tj. objasniti im kako su koraci u korištenju Vašeg proizvoda (kojim će naravno postići željene rezultate) izuzetno jednostavni. Iako ljudi znaju da postizanje rezultata zahtijeva trud ili vrijeme, oni i dalje ne žele toliko da ulože.

I baš iz tog razloga dajte Vašoj publici ono što žele, odmah im ponudite najjednostavnije rješenje, a poslije im objasnite šta sve treba da urade kako bi postigli ono što žele.

U Vašem internet marketingu da bi privukli nove kupce koristite psihološke okidače kao što su:

jednostavno
lako
brzo
korak po korak
postupno

i tako dalje, kako biste svojim potencijalnim kupcima pokazali kako je korištenje Vašeg proizvoda ili usluge najlakše rješenje. I naravno, tako ćete privući kupce i oni će kupovati od Vas.

Kreirajte utisak ograničene količine prilikom internet marketinga

Svima je odavno poznato da ljudi uvijek gledaju druge kada odlučuju šta treba da urade, šta da odaberu, kojim putem da krenu. Isti princip važi i za prodaju preko interneta i za internet marketing. Što je manje nečega, ljudi to smatraju vrednijim. A to znači da više ljudi to želi da kupi.

Novitet kao mamac i u zadržavanju kupaca i u privlačenju novih

Svi mi volimo kad je nešto novo. Naučno je dokazano da kada je čovjek izložen nečemu novom ili nepoznatom da se u njegovom mozgu luči dopamin. Kada je nešto novo, naš mozak misli da postoji mogućnost da nešto dobro proizađe iz toga. Ta mogućnost zadovoljstva je ono što nas motiviše da tražimo novitet.

Isto važi i za prodaju, pa i za prodaju preko interneta.

Sad je red na Vas! Ubacite neki od ovih psiholoških okidača u svoju marketing kampanju i gledajte kako Vaši potrošači reaguju. 

Ako želite još savjeta čitajte dalje OVDJE. 

O autoru

Srodni članci