Aktuelno:
Praktična obuka za OFFICE MANAGER-e

Praktična obuka za OFFICE MANAGER-e

Da li ste upoznati sa administrativnim alatima koji vam mogu olakšati svakodnevni posao? Kako da zablistate od prvog dana svog zaposlenja i kako da se odmah istaknete u radu? Da li želite na jednom mjestu da steknete osnovna neophodna znanja za prve dane zaposlenja?

Usvojite praktična znanja na jednom mjestu i za jedan dan značajno olakšajte svoju prvu godinu na poslu. Dobar start znači brz napredak, zato krenite sigurno i sa samopouzdanjem!

Predavač ima dugogodišnje praktično iskustvo u privatnom, državnom i civilnom sektoru. Vodio je projekte za zapošljavanje, radio kao asistent na Univerzitetu i profesor ekonomske grupe predmeta u srednjoj školi. Na ovoj obuci će prenijeti neophodna znanja za obavljanje pripravničkih poslova na učesnike.

Nakon završene obuke učesnici će dobiti kontakt podatke na koje će mu se moći obratiti sa pitanjima u periodu od godinu dana nakon obuke.

Edukacija traje 1 dan, 7 časova (čas je u trajanju 45 minuta).

U iznos su uračunati materijali za obuku, stručna literatura, certifikat o usavršavanju, zakuska i osvježenje. Na kraju programa polaznici će dobiti certifikat za učešće na ovoj obuci!

Povećajte šansu za zaposlenje tako što ćete u svoj CV dodati certifikat sa ove obuke.

Cijena 160 KM.

Za detaljnije informacije kontaktirajteinfo@obrazujse.com. 

http://www.facebook.com/obrazujsecom/

www.obrazujse.com

Tel/fax: +387(0) 51/ 962-877

 

PRAKTIČNA OBUKA ZA OFFICE MANAGER

Agenda

11:00 – 12:30 Evidencija interne, eksterne dokumentacije i interna kontrola (razlikovanje interne i eksterne dokumentacije te protokolisanje i arhiviranje)

12:30 – 13:15 Izrada ponude (izgled, sadržaj ponude, slanje ponude budućim klijentima)

13:15 – 13:30 Kafe pauza

13:30 – 14:15 Komunikacija sa klijentima, zaposlenima u službama unutar kompanije i menadžmentom i koordinacija u obavljanju kancelarijskih poslova (organizacija nabavke, izrada planova rada, izrada sedmičnih i mjesečnih izvještaja o radu)

14:15 – 15:15 Administrativni poslovi (vođenje pomoćne evidencije knjiga ulaznih faktura, knjiga izlaznih faktura, blagajna, putni nalozi)

15:15 – 15:45 Zakuska i kafe pauza

15:45 – 16:30 Praktično popunjavanje obrazaca u finansijskom poslovanju

16:30 – 17:00 Ljudski resursi (evidencija radnog vremena, dosijei radnika, evidencija godišnjih odmora, primopredaja radne dokumentacije, matične knjige radnika)

17:00 – 17:15 Dodjela certifikata

Vrijeme obuke: 21. 04. 2018. godine 

Mjesto održavanja: Privredna komora Kantona Sarajevo 

O autoru

Srodni članci