Pet novih start-upa u Inkubatoru Fondacije Mozaik

Pet novih start-upa u Inkubatoru Fondacije Mozaik

PET TIMOVA JE USPJELO DOKAZATI TRŽIŠNI POTENCIJAL SVOJE IDEJE PRED ISKUSNIM ŽIRIJEM I TIME SEBI OSIGURATI INVESTICIJU U IZNOSU DO 3.000 KM.

”Na ovaj način mi mladi pravimo Njemačku u Bosni i Hercegovini, a ne Bosnu i Hercegovinu u Njemačkoj”, rekao je Adnan Ćohković, jedan od 20 mladih ljudi koji su došli iz 11 gradova širom BiH i u subotu 10. 03. 2018. u Sarajevu prezentirali svoje poslovne ideje pred žirijem Fondacije Mozaik. Takozvani Demo Day I pružio je priliku za deset timova da u pet minuta objasne poslovni model biznisa koji žele razviti. Govorilo se o proizvodima i uslugama koje planiraju ponuditi tržištu, njihovim klijentima i korisnicima, finansijskim planovima i, najvažnije – utjecaju njihovog biznisa na lokalnu zajednicu i društvo općenito.

Svi biznisi su prethodno prošli proces mentorske podrške Inkubatora društvenih biznisa Fondacije Mozaik, gdje su s mentorima napravljeni istraživanja tržišta i analiza konkurencije, sastavljen finansijski plan i detaljnije definisan poslovni model baziran na društvenom poduzetništvu.

Tokom Demo Daya iskusni žiri sastavljen od Mozaikovog menadžmenta i profesionalaca u polju društvenog poduzetništva pažljivo je saslušao sve prezentacije prije donošenja konačne odluke.

Pet timova je uspjelo dokazati tržišni potencijal svoje ideje i time sebi osigurati investiciju u iznosu do 3.000 KM i to su sljedeći timovi:

LAHOR – Mostar
PetWet – Novi Grad/Banja Luka
Dekorativni jastuci – Breza
Vilenski čaj – Kotor-Varoš
Nanine zdrave slastice – Mostar

Novac će timovi koristiti za izgradnju i testiranje prototipa svog proizvoda ili usluge. Pored podrške u dizajnu i testiranju prototipa, Inkubator društvenih biznisa Fondacije Mozaik nastavit će pružati mentorsku podršku u segmentima proizvodnje, prodaje, marketinga, finansija i pravnih pitanja.

Sve aktivnosti su dio pripreme za sljedeći korak – Demo Day II, koji će u aprilu 2018. godine dati priliku ovim timovima da dokažu poslovni potencijal svoje ideje i izbore se za investiciju od 15.000 KM za registraciju firme i izlazak na tržište BiH.

Mreža za izgradnju mira/A.Š.

O autoru

Srodni članci