Pet najutjecajnijih poslovnih knjiga svih vremena

Pet najutjecajnijih poslovnih knjiga svih vremena

Warren Buffett, vjerovatno najuspješniji investitor našeg vremena, jednom je rekao da je ključ njegovog uspjeha čitanje. Znao je da pročita i do 500 stranica dnevno. Njegove omiljene teme su, naravno, poduzetništvo, biznis, investicije i teorije uspjeha.

Bill Gates i Mark Zuckerberg su, također, čitali mnoge korporativne knjige. Prvi po dvije, posljednji po jednu knjigu nedjeljno. Čitanje je zaista važno ako želite biti izloženi novim idejama, načinima razmišljanja i zbiru različitih vještina. To će Vam pomoći u putanji karijere, pošto ćete početi drugačije gledati na posao, piše Business Insider.

Koje su najutjecajnije knjige svih vremena?

John Brooks: Poslovne avanture

Bill Gates je nazvao knjigu najboljom poslovnom knjigom koju je pročitao u svom životu. Knjiga govori o skandalima i nesrećama velikih korporacija, od kojih običan biznismen može naučiti puno novih lekcija. Knjigu mu je posudio Buffet, ali ubrzo potom je on i sam kupio, jer u njoj vidi važne lekcije, koje se ponavljaju više puta godišnje.

Benjamin Graham: Inteligentni investitor

Prema mnogim finansijerima, knjiga je najbolji konsultant za investitore dvadesetog vijeka. Benjamin Graham je podučavao i inspirisao ljude širom svijeta, njegova filozofija ‘vrednovanje ulaganja ” još i danas štiti investitore pred malim greškama sa velikim posljedicama, i uči ih da razviju dugoročne strategije. Buržoaska biblija, kako knjigu često vole da imenuju, prvi put je objavljena 1949. godine.

Clayton M. Christensen: Inovativna dilema: Revolucionarna knjiga koja će promijeniti način poslovanja

Ova knjiga nudi savjete o tome kako izgraditi uspjeh i kako izbjeći greške. Namijenjena je svim liderima i inovatorima koji žele potpuno novi i jedinstveni put ka uspjehu. Često povezuju ovu knjigu sa Steveom Jobsom i Jeffom Bezosom, kada su stvorili prvi oblak za pohranu podataka u Appleu.

William N. Thorndike: Ausajderi: Osam nekonvencionalnih izvršnih direktora i njihov radikalni racionalan plan uspjeha

Šta čini izvršnog direktora uspješnim? Da li je lider sa jakom industrijskom ekspertizom? Može li se opisati kao karizmatični, virtuozni govornik kojem ne nedostaje samopouzdanje u upravljanju kompanijom? Šta je zaista važno kada vodite organizaciju? Kakav je odličan direktor? Na godišnjem skupu dioničara Berkshire Hathawaya, Warren Buffett je javno preporučio knjigu svima prisutnim.

Dale Carnegie: Kako osvojiti prijatelje i utjecati na ljude

Dale Carnegie je pretvorio dobar i često iskusan savjet u istinsku knjižnu uspješnicu, pomažući mnogim ljudima na putu ka uspjehu u poslovnom i privatnom životu. Jedna od najrevolucionarnijih i najuspješnijih knjiga svih vremena, “Kako osvojiti nove prijatelje i utjecati na ljude” će Vas naučiti šest trikova kako bi Vas ljudi brže i lakše zavoljeli, dvanaest načina da utječete na ideje ljudi i devet načina za promjenu ljudi nabolje bez njihove pretjerane upornosti, uzbuđenja i nezadovoljstva.

O autoru

Srodni članci