Pepsi otišao predaleko s pićima s manje šećera

Pepsi otišao predaleko s pićima s manje šećera

Prema Nooyijevom mišljenju kompanija je ovog ljeta većinu oglasnih sredstava uložila na promociju manjih i niskokaloričnih brendova nauštrb Pepsija.

Izvršna direktorica Pepsija Indra Nooyi je izjavila kako je kompanija otišla “predaleko u promociji niskokaloričnih pića” nakon objave rezultata koji su pokazali prvi tromjesečni pad prodaje u segmentu gaziranih pića. Na tržištu Sjeverne Amerike kompanija je u tri mjeseca do početka septembra zabilježila pad prodaje gaziranih pića za 3,4 posto na godišnjem nivou na 5,3 milijardi dolara.

Prema Nooyijevom mišljenju, kompanija je ovog ljeta većinu oglasnih sredstava uložila na promociju manjih i niskokaloričnih brendova nauštrb Pepsija. Unatoč padu prodaje, neto dobit je nadmašila očekivanja analitičara skočivši osam posto na 2,14 milijardi dolara ili 1,49 dolara po dionici.

Agencije/A.Š.

O autoru

Srodni članci