Konferencija: Sarajevo marketing summit 2015.

Konferencija: Sarajevo marketing summit 2015.

U četvrtak 22.10.2015. godine održat će se Sarajevo marketing summit u Spa hotelu Terme na Ilidži. Ovo je drugi marketinški samit koji se održava u glavnom gradu BiH. Najavljeno je prisustvo preko 350 učesnika, 15 govornika i 30 specijalnih gostiju.

Na ovogodišnjoj konferenciji govorit će se o trendovima i iskustvima iz cijeloga svijeta: kako kupci odlaze, kako se ponašaju i kako će trošiti ubuduće. To je jedna od najprivlačnijih marketinških tema i prezentacija u 2015. godini. Nicolas Kfuri savjetovat će direktorima marketinga kako tražiti nove i različite poslovne prilike u marketingu. Šta moraju uraditi oglašivači, da bi se razlikovali od regionalne i svjetske konkurencije? Da li postoji niša, diferencijacijski faktor koji je dostupan za lokalne brendove? Da li postoji kakav inovativan segment, koji možemo iskoristiti da dostignemo uspjeh na tržištu? Segmentacija, diferencijacija i izvanredna strategija su glavni faktori za pomak kao i još mnogo toga iz svijeta marketiga.

Na kraju konferencije direktori marketinga, medija i agencija pokušat će komentarisati „DNA kupac 2020.“ i objasniti kako će oni sami koristiti te trendove, kako ih marketing mora upotrebljavati za jačanje pozicije brenda i kako da time dostignu sigurnu poslovnu dobit.

Više o ovoj konferenciji pogledajte ovdje.

O autoru

Novinar portala Poslovnisvijet.ba

Srodni članci