Kako voditi poslovni sastanak?

Kako voditi poslovni sastanak?

Sastanci su način da se saopšte kvalitetne ideje i rješenja, a u većini slučajeva podrazumijevaju lidere i učesnike. Ukoliko je sastanak dobro pripremljen i organiziran, rezultirat će konstruktivnim prijedlozima i dogovorima.

U nastavku Vam donosimo nekoliko savjeta koji Vam mogu biti od pomoći prilikom organiziranja i vođenja sastanka.

Dobro pripremite sebe i učesnike. Dajte im uvodne informacije i skrenite im pažnju na najvažnije stvari o kojima će se govoriti. Učesnici će tako moći razmisliti o svojim prijedlozima i artikulirat će svoje ideje i mišljenja.

Izaberite adekvatnu prostoriju i napravite dobar raspored sjedenja. Lider mora uvijek sjediti na pročelju i njegovo mjesto mora podsjećati druge na autoritet koji ima. Mnogi sastanci odu u krivom smjeru zbog toga što se uloga lidera ne poštuje.

Ne dozvolite da Vam neko od učesnika mijenja plan i temu sastanka. Zapamtite, uvijek postoje oni koji žele „navesti vodu na svoj mlin“.

Dozvolite svakom od učesnika da izrazi svoje mišljenje u okviru teme sastanka. Nemojte sputavati ljude, to će ih obeshrabrivati i ostat ćete uskraćeni za mnogo dobrih ideja ili rješenja.

Ukoliko je potrebno, pravite kratke pauze. Nakon određenog vremena ljudima opada koncentracija i postaju manje usredotočeni.

Preuzeto sa: www.forbes.com

O autoru

Novinar, zamjenik urednika.

Srodni članci