Jeste li spremni plaćati pretplatu na Facebook?

Jeste li spremni plaćati pretplatu na Facebook?

Facebook je prošle godine ostvario 41 milijardu američkih dolara prihoda prodajom ciljanih oglasa nastalih prikupljanjem korisničkih podataka.

Pritisnuti skandalima i istragama, u najvećoj društvenoj mreži svijeta ponovo razmatraju uvođenje plaćanja za korištenje njihove platforme, piše tportal.

U Facebooku su tokom proteklih nekoliko sedmica sproveli istraživanja tržišta kako bi ustanovili jesu li korisnici voljni plaćati pretplatu kako bi imali pristup Facebooku bez oglasa.

Nije to prvi put da u najvećoj društvenoj mreži svijeta razmatraju tu opciju. Ali, prije nisu bili pod pritiskom zbog skandala oko kompanije Cambridge Analytica vezanog za zaštitu korisničkih podataka.

Kako piše Bloomberg, pozivajući se na neimenovane izvore bliske Facebooku, planovi o uvođenju pretplate zasad nisu konkretni i moguće je kako neće biti realizirani.

Ipak, svjedočeći pred zastupnicima američkog Kongresa suosnivač i glavni direktor Facebooka Mark Zuckerberg jerekao  kako će uvijek postojati besplatno izdanje te mreže, što daje naslutiti kako bar razmišlja o modelu za čije bi se korištenje plaćalo.

Facebook je prošle godine ostvario 41 milijardu američkih dolara prihoda prodajom ciljanih oglasa nastalih prikupljanjem korisničkih podataka.

Prijašnja istraživanja su pokazala kako korisnici ne bi dobro reagirali na uvođenje pretplate na Facebook, smatrajući znakom pohlepe to što traže novac za nešto što su obećali da će biti besplatno. No, čini se kako u Facebooku smatraju da su korisnici možda promijenili mišljenje, piše tportal.hr.

Agencije/A.Š.

O autoru

Srodni članci