Ingrid Vandervelt – element uspjeha je i iskustvo neuspjeha

Ingrid Vandervelt – element uspjeha je i iskustvo neuspjeha

Žene s vlastitim biznisima mogu zarađivati više od muškaraca u istoj poziciji, a ulagačima je biznis kojeg vode i kojeg su vlasnici žene zanimljiviji i zbog odanosti koje žene pokazuju u poslu. No, svoj puni potencijal žene u biznisu mogu ostvariti samo ako sarađuju s muškarcima.

To smatra Ingrid Vandervelt, američka poduzetnica i ulagačica te predsjedavajuća i glavna izvršna direktorica fondacije ‘Empowering a Billion Women by 2020’ (EBW2020), koja je gostovala na ‘One on one’ razgovoru Liderove konferencije ‘Žene u biznisu’.

  • “Želim da zapamtite, imate moć, nosite je u sebi. Tri godine sam bila poduzetnica u Dellu i vodila uz Michaela Della poduzetničke programe u cijelom svijetu. U svom odnosu i radu s njim sam se pitala zašto bi neto radio sa mnom, a ne s njim. Više 90 posto žena ne vjeruje da nas korporacije i političari, dakle muškarci, razumiju. Više od 75 posto žena će kupiti proizvod da ga isprobaju, a ako je dobar 80 posto njih će ih ostati vjerno i odano brendu, dok će 92 posto tu informaciju prenijeti drugima. U Dellu sam vidjela da korporacije znaju da žene troše novac i da su one te koje tjeraju naprijed globalnu ekonomiju. Svi ti muškarci žele raditi sa ženama, ali ne znaju doprijeti do vas”, rekla je Ingrid Vandervelt.

Kampanje namijenjene ženama na koje je Dell trošio milione Ingrid Vandervelt je zamijenila poduzetničkim inicijativama vrijednim 250 miliona dolara, a u kojima su se posebno obraćali ženama i pokušavali im pomoći da budu uspješne.

“To nas je koštalo nulu. Razgovarali smo sa ženama i tražili kako doprijeti do njih i to sad prepoznaju sve više i ulagači i vlasti. Ako smo spremni sarađivati i ako vi imate dobre ideje, možemo vam pomoći da budete uspješne, jer ćete korporacijama više zaraditi od muškarca i još uz to biti odane”, utvrdila je ova američka poduzetnica.

Važan element uspjeha za Ingrid Vandervelt je i iskustvo neuspjeha. Kao poduzetnica, doživjela je neuspjeh više puta, toliko da ih ne zna ni nabrojati, što je i razlog zašto kroz EBW2020 želi stvoriti mrežu podrške ženama u biznisu. Jer zašto bi iko morao proći neuspjeh, ako mu neko drugi s tim iskustvom može pomoći?

“Jednom sam izgubila apsolutno sve. Bilo je dana kad sam mislila da neću doživjeti sutra, razmišljala sam i o samoubistvu, ljudi su mi se rugali, niko nije vjerovao u mene. Ključ je da imate podršku i sistem mentora. Nekad ne želiš ustati iz kreveta, ali podrška ti pomogne kad sam ne vjeruješ u sebe i počinješ malim koracima prema uspjehu. Na CNBC-u sam radila kao voditeljica poslovne emisije. Razgovarali smo većinom s muškarcima, CEO najuspješnijim kompanija. No oni su se isto suočavali s neuspjehom i teškim stvarima, bankrot, umrla žena ili dijete, ali nisu odustali jer su shvatili da imaju dva izbora: odustati ili vidjeti da postoje i razne mogućnosti i drugi ljudi. Samo treba pogledati oko sebe”, rekla je Ingrid Vandervelt, inače dobitnica Forbesove nagrade kao prva na popisu super poveznica brzo rastućih kompanija (Super Connector by Fast Company).

Kroz EBW2020 Ingrid Vandervelt želi do 2020. godine pomoći i osnažiti barem jednu milijardu žena. Kako? Kroz podršku u rješavanju problema, suočavanju s poslovnim izazovima i putem mobilne aplikacije namijenjene poslovnim ženama.

“90 posto žena uopće ne krene sa ostvarivanjem ideja zbog manjka samopouzdanja, a samopouzdanje gradimo iskustvom u aktivnosti. Imala sam sjajnog mentora na početku, jer me je uvjerio da me ograničava takvo razmišljanje. Želimo utjecati na milijardu žena i to će biti jednostavno. Imamo kompaniju koja ostvaruje profit i neprofitnu zakladu koja će osnažiti žene. Jedem, spavam i živim samo s ciljem kako vam pomoći da budete uspješni. Uspješni poslovni ljudi bi voljeli da im je neko rekao kako brže da dođu do uspjeha i koji god problem ili izazov imate, naći ćemo kako ga prevladati”, kazala je Ingrid Vandervelt.

Agencije/L.Đ

O autoru

Srodni članci