Facebook otvara tri nova centra za digitalno opismenjavanje u Europi

Facebook otvara tri nova centra za digitalno opismenjavanje u Europi

Facebook je najavio da će u Europi otvoriti tri nova centra za digitalno opismenjavanje građana, a njegov potez se podudario s nezadovoljstvom u Europskoj uniji nastojanjima tehnoloških divova da smanje svoje porezne obaveze.

Centri će biti otvoreni u Španiji, Poljskoj i Italiji, a u Facebooku najavljuju i 10 miliona eura ulaganja u Francuskoj preko tamošnjeg centra za istraživanje umjetne inteligacije. Facebook je već otvorio slične centre u zemljama poput Nigerije i Brazila.

Ljudi strahuju da će ih digitalna revolucija pregaziti, pa želimo ulagati u digitalno opismenjavanje kako bismo im omogućili stjecanje digitalnih vještina potrebnih za punopravno sudjelovanje u digitalnoj ekonomiji, kazala je za Reuters poslovna direktorica Facebooka Sheryl Sandberg.

Centri će nuditi kurseve za digitalno i medijsko opismenjavanje i sigurnost na internetu grupama s ograničenim pristupom tehnologiji, uključujući stariju populaciju, mlade i izbjeglice.

U Facebooku planiraju do 2020. godine obučiti milion građana i vlasnika kompanija, uz klasične kurseve za 100 hiljada malih i srednjih preduzeća te internetske kurseve za 250 hiljada kompanija.

Apsolutno želimo pokazati ljudima da ulažemo na lokalnom nivou, ulažemo u tehnologiju, ulažemo u ljude, poručila je Sandberg.

Najava se podudarila s raspravom zemalja Europske unije o prijedlozima pojačanog oporezivanja multinacionalnih tehnoloških kompanija i optužbama grupe velikih zemalja da kompanije poput Amazona, Googlea, Applea i Facebooka nastoje smanjiti svoje porezne obaveze preusmjeravanjem dobiti u zemlje s niskim poreznim opterećenjem, poput Luksemburga i Irske.

Manje članice, poput Malte i Luksemburga, poručuju da bi izdvojena incijativa EU-a na području reforme poreznog sistema oštetila njihovu ekonomiju i da bi išla na ruku konkurenciji.

Izvjestitelj Europskog parlamenta je objavio u prošlogodišnjem izvještaju da su zemlje EU-a u periodu od 2013. do 2015. godine zbog povoljnih poreznih aranžmana Googlea i Facebooka izgubile nekih 5,4 milijarde eura poreznih prihoda.

 

Agencije/L.Đ

O autoru

Srodni članci