Upravljanje prodajom kroz brojke

[SEMINAR] Mostar, četvrtak 23.11.2017.

INTERA Tehnološki Park, Bišće polje b.b. 88 000 Mostar

Detaljan program i dnevni red seminara pogledajte na MOSTAR PROGRAM

Prijaviti se možete klikom na link PRIJAVA

CILJ  SEMINARA

Šta Vam predstavlja veći problem:

  • Odrediti cijene ili
  • Odrediti popuste na te cijene?

Povećate li cijenu 3%, hoće li to ugroziti Vašu konkurentnost i smanjiti prodaju ili biste u tom slučaju više zaradili? Pokrenuli biste projekt, ali nemate dovoljno ulaznih podataka. Kako izračunati isplativost projekta kad imate premalo informacija?

U modernom poslovanju sve više faktora utječe na uspješnost kompanije. Poduzetnik ili služba prodaje ima najteži zadatak, a to je uvećanje prihoda uz njegovanje odličnih odnosa s kupcima. Pojedinačno gledano, prodaja je jedna od najodgovornijih funkcija u firmi za postizanje pozitivnih rezultata. Uz savladavanje područja „soft skills“ u koje ulaze vještine motivacije suradnika, socijalne vještine, komunikacijske i prezentacijske vještine, voditelj prodaje svakako mora imati znanje iz područja „hard skills“. Naziv „Hard skills“ primjenjujemo na skupinu znanja i vještina pomoću kojih donosimo odluke koje se oslanjaju na brojeve i računanje. Možemo ih primijeniti na sva područja u poslovanju koja ne ostavljamo intuiciji ili osobnim karakteristikama.

Poduzetnik ili voditelj prodaje se svakodnevno susreću s izazovima poput:

  • Kreiranja prodajnih planova;
  • Određivanja prodajnog budžeta;
  • Izračunom troškova prodaje.

Izazov predstavljaju različite kalkulacije prodajnih cijena, za koje često nemamo sve podatke. Prepisati cijene od konkurencije i smanjiti ih za 5% realno nema smisla.