Kako biti primijećen u svijetu lakog ignorisanja

ACADEMY387 vas poziva na marketing radionicu “Kako biti primijećen u svijetu lakog ignorisanja “, koju će voditi Lazar Džamić, bivši novinar, saradnik The Guardian-a i nekadašnji šef tima za brend strategiju u Google-ovom kreativnom think tank-u “ZOO” u Londonu. 

Lazar je radio kao direktor strateškog planiranja u nekoliko londonskih kreativnih agencija i jedan je od prvih digitalnih stratega u Velikoj Britaniji. Napisao je više knjiga i predavač je na katedri za digitalni marketing Fakulteta za Medije i Komunikaciju (FMK) u Beogradu.

Na radionici ćete saznati više o sljedećim temama:

– Kako se marketing potpuno promijenio – i ostao isti!
– Zašto nikada nije bilo lakše ignorisati brend poruke?
– Šta je odgovor na smanjenje utjecaja tradicionalnog oglasnog modela?
– Koja su dva jedina načina da se danas ‘žanje’ pažnja?
– Šta je Content: marketing brendiranim sadržajima?
– Kako i zašto su ‘youtuberi’ sada uzor brendovima?
– Kako se interno organizovati za ovaj novi svijet?

Kotizacija: 129 KM
Prijave na: http://bit.ly/radionica_lazar_dzamic
Broj mjesta je ograničen!