Europljani za obavljanje online kupovine i dalje preferiraju računare

Europljani za obavljanje online kupovine i dalje preferiraju računare

Kompanija PwC i njezina podružnica Strategy& sprovele su istraživanje o navikama europskih korisnika što se tiče usluga e-trgovine. U istraživanju nazvanom “Customer experience and payment behaviours in the PSD2 context” sudjelovalo je 1700 ispitanika iz europskih zemalja.

Oko 70% ispitanika kupuje proizvode na internetu, a njih 20% na internetu kupuje više od pet proizvoda mjesečno. Najčešće korišteno sredstvo, odnosno uređaj za kupovinu preko interneta je i dalje računar, no raste i kupovina putem mobilnih uređaja (34% ispitanika je koristilo usluge plaćanja putem mobilnih uređaja u posljednjih 12 mjeseci).

Što se tiče preferiranog načina plaćanja, i dalje prevladava plaćanje kreditnom karticom (36% udjela), slijedi debitna kartica (32% udjela), dok službene mobilne aplikacije banaka imaju 24% udjela u načinu plaćanja kojeg koriste sudionici ovog istraživanja.

Potonje aplikacije banaka uglavnom se koriste za pregledavanje obavljenih transakcija (u 32% slučajeva), dok korisnici za obavljanje kupovine preferiraju druge njima jednostavnije aplikacije.

Ipak, korisnici imaju veliko povjerenje u banke što se tiče sigurnosti koje im one pružaju pri kupovini na internetu (u 94% slučajeva korisnici su izrazili povjerenje u sigurnost koju nude banke pri obavljanju kupovine na internetu).

O autoru

Srodni članci