Danone “ulaže” u bakterije

Danone “ulaže” u bakterije

Francuski Danone je vodeći proizvođač hrane koja je bogata probioticima i prebioticima. Activia i Actimel su neki od najpoznatijih brendova ovog preduzeća koje je osnovano 1919. u Španiji.

Otkad su bakterije postale naš prijatelj? Često nam je protiv njih bio potreban antibiotik, jer bi nas u suprotnom ubile. Paradoksalno je to što bi bez njih život bio nemoguć. Svuda oko nas, i u nama, odvijaju se procesi kojima su potrebne. Naša crijeva su puna ovih mikroorganizama koji ne samo da nam ne štete, već su najbitniji „igrač“ u utakmicama varenja i ubijanja štetnih bakterija. U nama se konstantno odvija bitka između dobrih i loših mikroorganizama u kojoj često ovi drugi znaju pobijediti. Tada na scenu „stupaju“ probiotici i prebiotici.

Probiotici su proizvodi koji sadrže bakterije koje pomažu našim crijevima da normalno funkcioniraju. Najučestalija je lactobacillus koja mijenja svoju kiselost u našoj utrobi i može zaustaviti rast drugih bakterija. Najbitnije je da ova vrsta mikroorganizma dođe do posljednjeg dijela naših crijeva jer tamo ima posebno dobro dejstvo. Prebiotici su proizvodi koji nikako nemaju bakterija. Umjesto toga oni sadrže hranu koja nije svarena u prvom traktu našeg probavnog sistema. To znači da takva hrana dolazi netaknuta do naše utrobe gdje pomaže zdravim bakterijama da se množe. Jogurt je jedna od namirnica u kojoj najviše ima lactobacillusa.

Vodeći proizvođač hrane koja je bogata probioticima i prebioticima je francuski Danone.  Activia i Actimel su neki od najpoznatijih brendova ovog poduzeća koje je osnovano 1919. u Španiji. To su mliječni proizvodi dostupni u više okusa. Danas za Danone radi 1474 naučnika iz 48 različitih država, uključujući istraživače specijalizirane za ishranu, imunologiju i neurologiju. Dva glavna centra za istraživanje nalaze se u Francuskoj i Holandiji, a postoji i 55 podružnica širom svijeta. Ova firma je od 2008. godine imala 310 naučnih publikacija i prezentacija na konferencijama širom svijeta. Svi ovi podaci dovoljno govore o tome koliko Danone ulaže u razvoj svojih proizvoda bogatih „prijateljskim“ bakterijama. Trenutno, ovo poduzeće ima dobru saradnju s raznim međunarodnim ustanovama s ciljem da unaprijedi svoju ekspertizu kada je riječ o prebioticima i probioticima. Aktivno je uključena u mnoge studije o crijevnoj flori i važnosti njene uravnoteženosti. Ovo predstavlja kamen temeljac naučne strategije za razvoj budućih proizvoda.

Poslovna vizija Danonea

Simbioza zdravlja i dobrog ukusa je najbolji način da se u nekoliko riječi prezentira poslovni koncept ove francuske kompanije. Stavljanje akcenta na kvalitetnu ishranu u prehrambenoj djelatnosti obezbijedio je Danoneu izuzetnu konkurentnost i superiornost na tržištu. Iza brendova ovog proizvođača „stoje“ timovi eksperata iz različitih medicinskih i drugih naučnih disciplina. Svima je neodoljivo privlačna zamisao da duže i bolje žive, i ta želja je dovoljna motivacija da postanete njihov lojalni potrošač. Menadžement ove firme stalno to ima na umu i neprekidno ulaže u istraživanja koja će unaprijediti njihove proizvode, a Vama dati naučne argumente zašto ih trebate konzumirati.

O autoru

Novinar, zamjenik urednika.

Srodni članci