Četiri načina da ostanete produktivni kada radite od kuće

Četiri načina da ostanete produktivni kada radite od kuće

Za neke je kućni ured čisti oksimoron koji podrazumijeva mnoštvo izazova kada je riječ o efikasnom radu. Ometanja, prekidi, nedostatak volje za radom – sve su to opasnosti koje Vam prijete prilikom rada od kuće.

Zvuči kao savršeno započinjanje radnog dana. Možete biti toliko slobodni da se probudite 10 minuta prije nego što trebate započeti sa poslovnim aktivnostima, ne morate se brinuti za tuširanje i oblačenje. Međutim, upravo zbog te opuštenosti i spokojnosti možete biti lijeni i neefikasni u obavljanju nekih zadataka. Razlog za to je neodoljiva mogućnost užitka u ambijentu doma kroz izležavanje, gledanje TV-a, ili surfanja internetom.

Kako onda ostati produktivan prilikom rada od kuće kada mnoge stvari rade protiv nas. Donosimo Vam nekoliko savjeta koji Vas mogu zadržati na pravim tračnicama.

Ustanite ranije

Ranije ustajanje kako bi se što više posla uradilo nije baš toliko primamljiva ideja. Većina nas voli odspavati. Međutim, da li ste znali da je Vašem tijelu potrebno blizu 2 sata da bi se potpuno razbudilo i pripremilo za najbolji nivo koncentracije.

Nakon buđenja, kada ustanete iz kreveta nivo Vašeg melatonina još je uvijek relativno visok zbog čega smo nerijetko pospani. Prihvatiti se posla u takvom stanju može Vas učiniti mrzovoljnim i nervoznim. Teško da se iz toga može roditi bilo kakva produktivnost.

Na poslu, u kancelariji to i nije baš tako, naše tijelo i um imaju vremena da se prilagode okolini nakon buđenja. Zbog toga Vam savjetujemo da se budite što ranije. Ustanite čim ugasite alarm i započnite dan. Kreirajte svoj jutarnji ritual uz tjelovježbu, kvalitetan doručak i kahvu.

Za to Vam treba vremena, zato ustajte ranije.

Isplanirajte dan

Ponekad zaboravimo šta trebamo uraditi. Iako ste svjesni da imate puno posla i obaveza, ponekad Vam se sve to pomiješa u glavi. Upravo biste zbog toga trebali planirati Vaš radni dan iako ste u ugodnom ambijentu doma. Ne radi se o tome da napišete šta namjeravate raditi svaki sat tokom dana, ali predlažemo Vam da napravite listu zadataka koje trebate uraditi.

Jedna od aplikacija koja Vam to omogućuje je Pomodoro Timer. Ovaj Chrome dodatak možete koristiti za postavljanje zadataka koje raspoređujete u skladu s vremenom koje Vam je potrebno da ih završiite.

Aplikacija funkcioniše tako da se svaki zadatak automatski dodaje u intervalu od 25 minuta Zašto? Cilj je da kraće radite i praviti male pauze kako biste održali visokim Vaš nivo koncentracije. Stoga, radite intenzivnije, ali se manje umarate.

Ukoliko se odlučite da radite duže, pobrinite se da napravite kvalitetnu pauzu i izađete negdje van doma. Vrlo je važno da se fizički odvojite od radnog prostora.

Nemojte raditi na kauču

Mnogi ljudi vole raditi na kauču i usput grickati nešto. Previše Vam je udobno i zbog toga možete imati problem. Objašnjenje je jednostavno – kada se vratite sa posla ili s putovanja, prvo što uradite kada se raspremite je smještanje na kauč. Taj je dio namještaja čvrsto povezan sa odmaranjem i dokolicom. Uz to velike su mogućnosti da upalite TV koji će Vas odvući od radnih zadataka.

Planirajte vrijeme nakon posla

Jedna od nuspojava rada od kuće je prevelika lijenost. Mnogi koji rade u svom domu znaju kako izazovno može biti obavljanje zadataka na vrijeme kada ne postoji pritisak koji donosi radno vrijeme u kancelariji.

Planirajte vrijeme za sebe nakon posla. Ne morate ići na zabavu svaku noć, ali Vam treba način da se „ispušete“. Ponekad je to šetnja ili vježbanje u teretani, gledanje filmova sa prijateljima ili zajednička večera sa osobama koje volite. Sve ovo će Vam pomoći da razdvojite radno vrijeme od vremena za odmor.

www.entrepreneur.com

O autoru

Srodni članci