Aktuelno:
Brend Pilot 100 godina na tržištu

Brend Pilot 100 godina na tržištu

Prve PILOT olovke su lansirane u Japanu 1918. godine. U ovo vrijeme, država se otvarala zapadnjačkim utjecajima i uvozila europske tehnike. Ove godine Pilot proslavlja 100 godina od osnivanja i jedni su od rijetkih koji proizvode i kontrolišu kompletan sistem proizvodnje. 

Na početku trgovinski sporazumi i ugovori su potpisivani i Japanci čije je pisanje slabo odgovaralo zahtjevima sporazuma brzo su morali prilagoditi i uprostiti linije svojih slova (znakova) i prihvatiti internacionalne kaligrafske standarde. U ovom periodu su nastali mnogi proizvođači olovaka u Japanu.

Ryosuke NAMIKI, mašinski inženjer i profesor na Fakultetu trgovačke mornarice u Tokiju, bio je očaran genijalnošću naliv pera koje su savremenici zvali “kistovi za 10,000 godina” zbog njihovog neprekidnog protoka tinte. Međutim, u isto vrijeme Riosuke NAMIKI je bio ubijeđen u njihovu nesavršenost.

Koristeći svoje vještine industrijskog inžinjeringa, napravio je visoko kvalitetan prototip. Nakon formiranja partnerstva sa jednim od svojih kolega Masao WADA-om osnovao je NAMIKI PROIZVODNO PREDUZEĆE i počeo sa proizvodnjom naliv pera.

Kao počast njihovoj drugoj zajedničkoj strasti – moru, partneri su iskoristili brend ime PILOT, odnoseći se na flotu perjanicu.

1938. godine kompanija je promijenila ime u PILOT PEN Co Ltd, a kasnije 1989. godine u PILOT CORPORATION, moderno ime koje pokriva dekade kreativnosti, inovacije i dizajna i omogućava PILOT brendu da se pozicionira kao svjetski lider u tehnologiji pisaćih instrumenata.

Od svog osnivanja 1918. godine, pa sve do modernih vremena, PILOT je kontinuirano inovirao i pomijerao granice tehnologije primijenjene na pisaće instrumente. Danas, PILOT je jedan od rijetkih proizvođača u svijetu mogućih da obavljaju sve faze neophodne za razvoj pisaćeg instrumenta. Ovo je moguće zbog veoma uspješnog servisa istraživanja i razvoja, integrisanog odeljenja dizajna, moćnog proizvodnog pogona i distributivne mreže rasprostranjene širom svih kontinenata.

Ova strategija integrisane proizvodnje je navela PILOT da postavi proizvodne pogone širom svijeta. Svaka od njih se specijalizuje u potpunosti na asortiman proizvoda kako bi se postigla optimizacija tehnološke ekspertize.

U Bosni i Hercegovini brend Pilot je broj jedan na tržištu pisaćeg pribora.

Tokom godina, PILOT je razvio širok spektar ekskluzivnih i specifičnih mastila. Ekspertiza u hemijskom inžinjeringu brenda i značajne investicije u istraživanje omogućili su im da ponude 5 glavnih tehnologija mastila, koja su danas postala vitalni dio tržišta pisaćeg pribora.

O autoru

Srodni članci