Booking.com udvostručuje podršku za start-upe

Booking.com udvostručuje podršku za start-upe

S obzirom na uspjeh iz 2017. godine, jedna od najvećih svjetskih online kompanija i lider na području digitalne tehnologije Booking.com je objavila program Booking Booster 2018.

Riječ je o trosedmičnom programu za podršku kompanijama u početnoj fazi razvoja koje djeluju u sektoru održivog turizma. Uz novčanu podršku od ukupno dva miliona eura koja će se dodijeliti u okviru programa Booking Booster, Booking.com planira dodatno proširiti svoje napore za podršku kompanijama i pojedincima na području održivog turizma dvjema novim inicijativama, čime bi se ukupni iznos osigurane podrške u 2018. popeo na četiri miliona eura.

Prvi novi program je Booster Labs, odnosno niz kratkih, regionalno usmjerenih vikend programa koji će u 2018. biti dostupni diljem svijeta. Njihov je cilj pružiti start-up kompanijama koje se bave održivim turizmom informacije, alate i vještine potrebne za uspjeh i što veći utjecaj.

Tokom vikenda odabrana grupa od 10 – 15 start-up kompanija će sudjelovati u interaktivnoj radionici i predavanjima koje će održati stručnjaci na područjima razvoja start-up kompanija i održivog turizma. Bit će im dodijeljen i Booking.com mentor koji će im pružati podršku i davati smjernice dok budu istraživali prilike za razvoj i rast svog poslovanja. Vikend programi će završiti prezentacijom svake start-up kompanije i predstavljanjem kreiranog plana pred žirijem koji će se sastojati od stručnjaka iz područja.

Kompanije će se na taj način natjecati za nagrade koje uključuju iznose između 10.000 eura i 25.000 eura iz zasebnog fonda kreiranog za potrebe programa Booster Labs. Uzgred, prvi Booster Lab vikend upravo se održao u Barceloni, a sljedeći se treba održati u Tel Avivu od 1. do 3. marta 2018.

Druga je inicijativa Booking Cares Fund, zaseban program novčane podrške u iznosu od ukupno dva miliona eura za revolucionarne ideje pojedinaca na području održivog turizma s ciljem jače podrške njihovoj potrazi za novim i neočekivanim rješenjima za jačanje lokalnih zajednica, očuvanje i promoviranje kulture, zaštitu prirodnih resursa i ravnomjernije širenje aktivnosti u turizmu.

Booking.com želi pružiti podršku inovativnim pojedincima s revolucionarnim idejama iz širokog spektra neprofitnog sektora, uključujući visoko obrazovanje te vladine i nevladine udruge. Vođe s hrabrim i ambicioznim idejama koji će transformirati industriju održivog turizma dobit će novčanu podršku u iznosima između 100 eura i 250.000 eura na temelju njihovih prijava za ove nagrade. Prijavljeni projekti će biti ocijenjeni prema svom potencijalu da donesu značajnu promjenu koja se može primijeniti na šire područje. Projekti se moraju temeljiti na statističkim podacima i moraju imati mogućnost postizanja mjerljivih rezultata.

„Program Booking Booster, naša nova inicijativa Booking Booster Labs i fond Booking Cares Fund posebno su kreirani kako bi pružili podršku važnim inovativnim igračima iz različitih sektora u cijelom sistemu održivog turizma. Pružanjem podrške, prepoznavanjem i finansiranjem tek osnovanih start-up kompanija, brzorastućih kompanija s društvenim djelovanjem te neprofitnih i revolucionarnih projekata univerziteta, vlada i nevladinih organizacija možemo pomoći da se ostvari još značajniji učinak. Ljudima i organizacijama možemo omogućiti da potaknu konkretne promjene kako bi se promovirala zdrava i održiva budućnost za tisuće odredišta diljem svijeta“, rekla je Gillian Tans, glavna izvršna direktorica Booking.coma.

Za trosedmični program Booking Booster 2018, Booking.com će u maju 2018. odabrati i pozvati u Amsterdam mali broj firmi s društvenim djelovanjem iz sektora održivog turizma koje su već spremne proširiti svoje poslovne planove. Program će se sastojati od niza predavanja, praktičnih radionica i treninga, a sve će doseći vrhunac u finalu u kojem će se dodijeliti do 500.000 eura, u okviru Booking.comova fonda od dva miliona eura, kako bi se pružila podrška u sljedećoj fazi predviđenog rasta firmi u početnoj fazi razvoja koje sudjeluju u programu.

Sve firme s društvenim djelovanjem će dobiti Booking.com stručnjaka koji će im pružati podršku tokom nekoliko mjeseci. Također, dobit će prilike za saradnju s Booking.comom na potencijalnim inicijativama vezanim za inovacije i eksperimente za ubrzanje razvoja.

 

Agencije/L.Đ

O autoru

Srodni članci