4 stvari koje mogu učiniti AdWords jeftinijim i profitabilnijim

4 stvari koje mogu učiniti AdWords jeftinijim i profitabilnijim

Svi ste sigurno u ulozi kupca na Google tražilici primijetili da prvi rezultati koji se prikazuju na sebi imaju oznaku „Ad“. Ta oznaka nam govori da se radi o plaćenom oglasu na AdWordsu. Ono po čemu je taj način oglašavanja postao primamljiv za većinu trgovaca jeste način naplate Pay-per-Click, što zapravo znači da se oglašavanje naplaćuje samo kada i ako neko klikne na navedeni oglas.

Ukoliko niko ne bude zainteresiran za Vaš oglas, nećete morati ništa platiti, a iznos koji ćete platiti nakon što netko klikne na oglas, ovisi samo o tome koliko ste spremni dati.

1. Naučite ga koristiti

Ovo je prvi razlog zbog kojeg ljudi obično bacaju novac, jer se nisu dovoljno posvetili samom načinu korištenja. Nažalost, AdWords nije toliko jednostavan za korištenje, te svakako morate uložiti određeno vrijeme za učenje, proučavanje i testiranje da biste postali uspješni. Ne odustajte prebrzo. AdWords je živa stvar čije učenje nikada ne prestaje. Google besplatno nudi sve potrebne materijale za učenje i sve je dostupno na internetu. Dio korisnih informacija možete pronaći na stranicama poput AdWords Pomoć, Academy for Ads, Google Partners i mnogim drugim. Izdvojite vrijeme i za edukativne webinare kojih je danas sve više.

2. Suzite specifičnost ključnih riječi

Ako izaberete široko poklapanje ključnih riječi, veća je mogućnost da će se Vaš oglas prikazivati širokoj publici za koju će on često biti irelevantan, te to može dovesti do uzaludno potrošenih klikova, a u konačnici i više potrošenog novca. To ne znači da svaki put morate usko specificirati riječi, ali dodajte negativne ključne riječi koje će blokirati prikazivanje oglasa u irelevantnim pretragama. Licitirajte i cijele fraze, te redovito pratite koje ključne riječi ljudi pretražuju.

3. Postavite realan budžet i strategiju licitiranja

Određivanje budžeta i licitacija može uzeti puno vremena, ali ne trebate previše komplicirati. Odredite koliko ste realno spremni potrošiti na kampanju i postavite dnevni cilj prikladan tome. Što se tiče licitiranja, možda je svejedno bolje ručno licitirati, bar na početku, dok ne shvatite kako AdWords funkcioniše.

4. Pratite potrošnju

Mnogo faktora može utjecati na to hoće li potrošnja izbjeći kontroli. Ažuriranje određenih algoritama može uzrokovati vrtoglavu potrošnju, Vaše ključne riječi možda aktiviraju neželjene klikove ili imate postavljenu automatsku licitaciju. U svakom slučaju, važno je da ste izuzetno aktivni i svakodnevno pregledavate KPI (Key Performance Indicator) i potrošnju.

O autoru

Srodni članci